Tuppen, vart är du?

Verkar som att jag är vaken innan tuppen!

Helt sjukt att man ska behöva gå upp såhär tidigt. Fast i och för sig så gick jag och Niklas till säng kl 22 igår. Vi var helt slut båda två!

Vad ska jag hitta på idag då?
Jag har nyss skickat massa svar på frågor till Mulle om handboll och sånt. Tur att jag hittade pappret igår, för det är sista inlämningsdag idag och jag hade helt glömt bort det där pappret!

När Niklas har vaknat ska jag ta mig till lägenheten och ta slut på spacklet. Sen gör jag klart hela köket, förutom luckorna då, för dom är ju hemma hos Henkan och dom får jag inte tillbaka förrän efter Gran Canaria.
Sen när spacklet har torkat ska jag slipa och hinner förhoppningsvis tapetsera klart sovrummet idag! :)
Om jag får tråkigt så lär jag ta en tripp till Emelie & Erikas place. Det blev så sent igår, så jag och Niklas åkte aldrig dit. Men Emelie skulle tydligen flytta in sina stora möbler igår, och idag ska Erika flytta in alla sina grejer. Så det ska bli jättekul att komma dit nu när allt nästan är klart där! :)

Det känns så jävla roligt att både Emelie och Erika bor i Rimbo nu när jag flyttar dit. Vi kommer umgås så himla mycket mer nu än förut!
Det är nu efter gymnasiet som vi har tagit upp kontakten mer. Även Emma och Sabina är med på den svängen.
Skitkul verkligen! :)

Vi får se om jag hinner tapetsera klart idag.. I så fall så tar jag kanske lite kort och lägger upp här ikväll.
Ha en fin söndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0