Rimbo håkå

Nu är jag hemma ifrån en trevlig avslutning. Mitt lag slutade dock på 9e plats utav 10 spelande lag. Men det var kul ändå! Det finns väldigt mycket yngre som jag aldrig sett förut, som kommer bli väldigt duktiga när dom blir äldre!

Jag sitter och väntar på att Niklas ska komma. Vi ska fixa oss innan Elins kalas börjar, sen ska vi prata lite om allt möjligt. Det behövs i ett förhållande har jag märkt. Man måste kunna prata med varandra och få ut sina känslor.

Nu är det inte långt kvar tills min bil är ute på vägarna igen. En kille på mammas jobb ska fixa den. Han beställer huv, lister och färg på måndag, och så fort han fått grejerna så börjar han. Sen beställde jag lyktor och blinkers igår som han ska sätta dit. Min pärla kommer bli så fin så :) ♥

Niklas är nog på ingång nu. Kanske skriver ett inlägg ikväll om jag får lust och tid.
Ha en fin lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0