One night of passion

Äntligen är jag hemma. Jag är helt slut!

Dagen har sett ut såhär:
Började med att vakna och äta frukost såklart. Sen började jag packa in nästan alla mina ägodelar här hemma i polon och i volvon. Det var nästan smock i båda bilarna.
Sen åkte jag och Niklas till lägenheten och bar upp allt. Vi började ställa in servis och allt sånt i skåpen.
Niklas åkte sedan in till Norrtälje, och han hade med sig de flesta skåpluckor och lådor ifrån mitt kök. Jag stannade kvar en stund till och fixade lite.

Sen åkte jag också in till Norrtälje. Först gick jag in på Rusta och köpte lite godis till Dennis eftersom han hade kalas idag. Sen åkte både jag och Niklas hem till Henkan och lämnade alla luckor och lådor som ska till skolan och sprutmålas. Det känns jättebra att jag slipper måla dem själv!

Jag blev kvar i ungefär 1,5 timme hemma hos familjen Bruce. Det bjöds på kladdkaka och lite annat gott fika!
Sedan åkte jag till Rusta och köpte fina tapeter som jag ska ha till sovrummet.
När jag kom till lägenheten så var mamma och Elin redan där. Mamma städade hela toaletten och tvättade ur alla skåp i köket. Tack mamsen ♥
Elin började ånga bort tapet, medan jag målade hela köket.
Precis när mamma och Elin åkte hem, så kom Niklas och fortsatte hjälpa mig.

Nu sitter vi hemma i Edsbro och väntar på middagen. Fy satyg vad hungrig jag är!
Kvällen består förhoppningsvis av mycket chips och mys :)

Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0