Mobilblogg

God morgon! Jag sitter på jobbet och väntar på att Robin och Fredrik ska komma. Det är dom som har nyckeln, så jag sitter i trappuppgången och väntar... Igår fick jag bilder på katterna. Dom är så himla söta! Tänkte lägga upp bilderna här på bloggen när jag kommer till edsbro ikväll. Jag måste dit och betala räkningar och skicka tillbaka mina lyktor som jag fick förra veckan. När jag var på elmia så ångrade jag mig, och ville ha ett par andra lyktor istället :P Iallafall, så ska jag åka och hämta katterna imorgon istället. Ägarna ville att dom skulle bli hämtade innan Valborg, då kattmamman inte varit ute sedan hon födde kattungarna. Men det blir jättebra! Åker dit med Elin och Niklas :) Nu kommer nog R & F, så vi hörs en annan gång. Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0