In the happyland

God morgon alla glada!

Efter att jag gick med i bloggtrafik.nu så har jag fått väldigt många fler läsare. Det känns kul! :)

Jag är uppe med tuppen som vanligt på helgerna. Man har ju gått och blivit gammal nu när man är van att gå upp så frukansvärt tidigt på vardagarna, så kroppen vill inte sova mer. Konstigt med sant!



Jag tänkte vänta på min sömntuta som fortfarande ligger och sover innan jag äter frukost.
Sen ska vi packa in massa grejor i bilarna och bege oss till lägenheten. Jag måste räkna tapetvåder innan vi åker till Norrtälje och köper tapeter. Sen tänkte jag även börja ställa in massa saker i alla köksskåp, så att allt det är klart.
I Norrtälje ska jag åka hem till Henkan och låna en bock och två ångmaskiner. Jag ska även lämna mina köksluckor så att han tar med dom till skolan på sprutmålning. Det är verkligen jätteskönt att jag slipper göra det jobbet själv!
Sen så har Niklas bror fyllt år i veckan, så jag ska dit och fika en stund. Det blir inte allt för länge, för jag känner att det är viktigare för mig att få klart så mycket som möjligt i lägenheten.

Allt känns skitbra iallafall! Tapeterna i hallen och vardagsrummet är inte dom vackraste, men dom går att leva med och jag orkar inte lägga ner tid på att göra om de två rummen. Det är alldeles för mycket jobb med tanke på vad det är för typ av tapeter som sitter uppe just nu.

Jag kanske slänger in ett inlägg ikväll om jag får tid. Jag måste ju faktiskt ta vara på tiden jag får med Niklas nu innan jag åker bort en vecka. Kvalitétstid kallas det!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: mysan

jaha fasiken va nice! du har ialf en som är avis på dej!! :)



allt bra annars?

2011-04-02 @ 11:28:36
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0