Halvfärdig

Det har varit en väldigt lång dag.
Jag har iallafall målat klart köket nu. Känns skitbra! Nu är det bara luckorna som ska sprutmålas på skolan, sen är köket redo för att möbleras osv.
Jag har även tapetserat två väggar i sovrummet. Det blev ganska mycket blåsor, men jag hoppas att dom drar sig tillbaka och är helt borta imorgon när jag kommer och ska fortsätta.

Jag hann även med att gå över till Sandra och fika lite. Hon och Per bor i en jättemysig lägenhet, där jag kanske ska hjälpa till att måla och tapetsera lite sen. Vardagsrummet var hur fint som helst!

Imorgon är det jobb igen. Men det bästa med att jobba imorgon är att jag kan tänka "Nu är det bara en dag kvar", sen åker ju jag och Froj till Gran Canaria på onsdag.
Det sjuka är att jag längtar nästan mer tills jag kommer hem och får köpa min soffa och alla andra möbler. Tills jag får flytta in på riktigt liksom! :)

Nu ska jag fortsätta kolla på Stockholm-Båstad.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0