Gran Canaria - here we come!

Jag har precis duschat, rakat benen, fixat ögonbrynen och packat. Just nu sitter jag och äter lite lunch.
Känner att jag börjar bli lite nervös.. Vet inte om det är inför flygresan eller för det jag ska göra i Norrtälje innan vi åker. Hm..

Jag tycker så synd om Niklas.. Han har sån fruktansvärd ångest över att jag ska åka, och han verkar jätteledsen. Stackarn.. Så om ni träffar honom kan ni ju försöka övertyga honom om att det inte kommer hända mig nånting och att vi ses om en vecka!

Nu ska jag äta klart min mat och sen åka till Norrtälje för några ärenden. Nygren och Niklas kör oss till Arlanda sen.

Ha det så bra här hemma i Sverige. Jag ska försöka ta med mig solen hit sen!
Hejdåå, hörs om en vecka :)


Kommentarer
Postat av: sofia

Hoppas du har det underbart i värmen just nu!! :) Här regnar det, Hehe..

2011-04-08 @ 14:26:54
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/
Postat av: elina

fiin blogg :d allt bra med dig idag? :) KRAM

2011-04-12 @ 23:27:59
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0