Glad tjej (chey)!

Jag och Niklas sov i lägenheten igen måndag till tisdag. Vi åt jättegod mat som Niklas lagade! Fläskfilé med klyftpotatis och beasås och lite grönsaker :) Min älskling är så himla duktig på att laga mat!
Efter det så tog vi oss ett bad tillsammans. Jätteskönt var det! Man får plats helt perfekt i mitt badkar :)
Sen degade vi i soffan resten utav kvällen. Vi tittade på massa olika tvprogram, och så kom Lillen förbi en snabbis och tittade lite.









Idag efter jobbet åkte jag till skolan och hämtade mina luckor. Dom är jättefina nu! Köket ser mycket bättre ut med visa luckor :)

Sen så ringde snickaren på Riflex idag, och på torsdag kommer han och ska lägga golvet :) Wiho! Så snart kan jag flytta in min säng och allting.

Min kära syster fyller år idag, så hon har fått alla euro jag hade kvar efter Spanien utav mig i födelsedagspresent. Vi har ätit god middag, och snart kommer Frida hit och äter tårta.

Nu ska jag sluta ta tid utav er :) Det kommer förmodligen bli dåligt med uppdatering här eftersom jag nästan aldrig har tid att sitta här. Är mycket i lägenheter och försöker fixa så mycket som möjligt.

Ha det super! :)

Kommentarer
Postat av: sofia

Fy fan va skönt med badkar, vill oxå haaa :/

2011-04-19 @ 19:53:41
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0