Full rulle hela helgen

Herre Gud vilken helg!

Igår hade ju Elin kalas här. Det var väldigt trevligt faktiskt! Erika och Sara var här med två grabbar, så vi spelade lite Crazy card och hade skitkul.
Vid 11 tiden (på kvällen) åkte jag och Niklas till lägenheten och packade upp soffan och tvn. Det tog inte mer än en halvtimme faktiskt! Sen låg vi och tittade på film till halv 3 :)





På morgonen började vi med att bygga ihop köksbordet och stolarna. Vi dammsög och torkade golvet i köket också.
När möblerna stod färdiga i köket åkte vi till Träffen och köpte med oss pizza hem. Den invigde vi vid köksbordet :)
Därefter invigde vi badkaret, som dock blev alldeles för varmt. Men det var mysigt ändå :)



Sen fortsatte vi med att bygga ihop byrån och städade upp överallt. Allt skräp åkte in i sovrummet där jag fortfarande inte har något jävla golv. Blir så irriterad! Jag har betalat 5000:- i hyra och jag bor fortfarande inte där pga att dom inte lägger in golvet i sovrummet någon jävla gång. Hade ni velat flytta in i en lägenhet och bära in säng och allt i ett sovrum, som ni sedan är tvungna att bära ut för att dom ska lägga ett golv som tar ca 4 timmar? Inte direkt va.

Nu är jag iallafall hemma. Har skrivit ihop mina lönenoter som jag är alldeles för sen med.. Usch. Jag hatar när jag är slarvig med dom! Det är så jobbigt att sitta och räkna kilometer och mat och allt sånt.
PLUS att jag glömt att fylla på mitt busskort som gick ut i fredags.. Suck! Det är så himla mycket nu bara.

Nej, nu ska jag göra något annat roligt.
Ha en fin söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0