Färdigtapetserat

Tjena mors!

Idag har det varit en lugn dag på jobbet. Har gjort lite småpyssel, precis som det brukar vara på slutspurten i ett jobb.
Efter jobbet åkte jag direkt till lägenheten och började tapetsera. Efter ungefär en timme kom älsklingen och hjälpte mig. Vi åt två stycken Billys panpizza till middag, och allt flöt på bra med tapetseringen. Allt är faktiskt klart nu! Det är bara golvet som ska in i sovrummet nu, men det ska Riflex fixa.
Det blev lite småskavanker med tapetseringen, men det skiter jag faktiskt i. Det ser hur som helst bättre ut än innan!









Jag har även fått veta att Trygghansa kommer att stå för skadorna på min bil. Fy fan vad glad jag är! Äntligen vet jag att jag inom kort kommer få tillbaka min ögonsten. Jag började nästan gråta när mamma ringde och berättade det, jag blev så himla glad. Det där är mer än en bil för mig kan jag säga!

Nu ska jag titta på 112 Poliser med lillebror.
Ha en fin kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0