En fin söndag

Hej allihopa!

Jag skrev det i förra inlägget, och jag skriver det igen. Kan ni vara snälla att skriva era namn ifall ni ska kommentera min blogg, så jag vet vem jag svarar till? Skulle vara väldigt tacksam för det, annars tar jag bort anonyma kommentarer!

Igår hade vi det iallafall jättetrevligt hemma hos Sabina. Vi åt äppelkaka och snackade skit som vi alltid gör :) Tråkigt att inte Emelie kunde komma bara, saknade henne!
Vi bestämde iallafall att vi ska vara hemma hos mig nästa gång, och det blir den 14 maj när Eurovision song contest är :) Mys!

Idag ska jag tapetsera ett rum hemma här hos mamma och pappa, och efter det ska jag hem till mig och städa och fixa lite. Köpte lite grejer på Rusta igår, bla en matta som ska vara i vardagsrummet.

Nu ska jag gå ut och leta påskägg som påskharen har gömt, mohaha!
Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: sofia BF15 Juni

Lycka till idag med tapetseringen!! Glad påååsk. :)

2011-04-24 @ 10:12:05
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0