Det här håller inte

En lön på 6676 kronor fick mig att få en stor klump i magen. När jag sedan såg att jag bara fått lön för 40 timmar, så kändes det lite bättre.. Ska ringa firman imorgon och säga att dom får fixa det här så att jag får in resten utav pengarna. Det kan i och för sig bero på att jag skickade in noterna lite för sent, men det är inte så konstigt när man håller på att flytta, samtidigt som man ska hålla koll på sin bil och fixa grejer till den, och samtidigt som man precis varit utomlands.



Nog med bortförklaringar!

Efter jobbet idag var jag upp till lägenheten och la ner massa grejer i kökslådorna. Det var faktiskt svårt, för jag visste inte vad jag skulle lägga vart ungefär.

Nu har jag precis pratat med Stefan som kommer hjälpa mig att flytta sängen till lägenheten imorgon. Niklas får också hjälpa till att bära såklart.
Förhoppningsvis så har snickaren lagt klart golvet så vi kan ställa in sängen i sovrummet. Annars får den stå i hallen så länge.

Jag har haft lite kontakt med han jag ska köpa Freja utav, och om jag har tur så kanske jag kan köpa en till utav honom. Det beror på om personerna som tingat henne vill köpa henne eller inte, de bestämmer ikväll. Hoppas hoppas!

Hoppas ni fått en fet lön ni andra, och ha en fin onsdagkväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0