Bebis nummer två :)

Imorse ringde jag en kille i Rimbo som lagt ut annons på tre katter. Två utav dom var sköldpaddsfärgade och tjejer. Så jag ringde och frågade ifall dom fanns kvar. Då var det folk som mailat och skulle komma och titta på dom.
Nu ikväll mailade jag honom och frågade ifall dom blev sålda eller fanns kvar, då svarade han att alla fanns kvar och att det skulle vara visning i helgen.
Precis när jag sitter och skriver ett långt mail och berättar om hur katten ska bo, för att göra honom intresserad utav att sälja henne till mig, så ringer han till mig.
Då berättade han att många hade mailat och ringt, men att endast en hade kommit och tittat. Sen sa han att det var ju bra att jag bodde så nära. Så på söndag ska jag åka och titta på dom!
Nu hoppas jag verkligen att jag får en utav dom. Så underbart fina :)








Kommentarer
Postat av: sofia

Fasen vi lär ju få kattungar snart, skaffa av oss ist ;)

2011-04-20 @ 20:32:22
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0