Allt möjligt roligt

Hallå!

Jag sitter i Edsbro nu och har precis betalat räkningar. Usch fy fan.. Och alla är inte ens betalda ännu. Hoppas resten utav min lön kommer in imorgen eller senast den här veckan, annars går det illa!

Tänkte visa hur det blev när jag tapetserade. Bubblorna som syns försvann senare.

Före:

 

Efter:

 

I söndagskväll åkte jag till Penningby och grillade med Niklas, Nygren, Lillen och Alexandra. Det blev en jättetrevlig kväll faktiskt! Väldigt mycket skratt. Det kommer komma upp två filmer på facebook ifrån den kvällen senare ikväll.





Vad tycker ni om den rosa grillen? ;)

Igårkväll när vi satt och tittade på TV hemma hos mig, så fick jag bilderna på mina små pälsklingar. Det bestämdes även att jag ska hämta dom redan imorgon. Herre gud vad jag längtar! Ni kanske tycker att jag är en tönt som tjatar så mycket, men det skiter jag i! Är man djurkär, så är man.

 

 

 

Helt underbart fina är dom!
Jag tror att jag har kommit på ett namn till den med mest färger, den högst upp på bilderna. Skorpan? Vad tycker ni? Egentligen var det syrran som kom på det, och jag fastnade lite.
Freja och Skorpan? Låter inte det bra? Säg vad ni tycker nu så jag får lite idéer!

Jag fick mina nya sommardäck idag förresten. Så nu ska jag åka iväg med dom till Steffe så att han får lägga om dom åt mig.

Vet inte när jag bloggar igen. Får troligtvis mitt internet den här veckan, och då kommer jag kunna blogga varje dag.

Ha en bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Skorpan blir jätte bra! :)

2011-04-26 @ 18:27:56
URL: http://binaluttan.blogg.se/
Postat av: Sofia BF15 Juni

Söta missar, vi kommer och snor dom i morgon!! ;P

2011-04-28 @ 21:40:10
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh vilka sötnosar :)

2011-04-30 @ 14:27:18
URL: http://lisacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0