04:58

God morgon allihopa!

Jag har sovit jättebra i natt. Har bara vaknat en gång, annars har jag sovit som en stock.
Ska snart gå iväg till bussen med pappa. Sen kan jag somna om på bussen igen!

Hoppas på att det inte blir så lång dag på jobbet idag. För om det blir kort dag så tänkte jag åka till Norrtälje och möta upp Niklas tills han slutar, och sen dra vidare till Elgiganten och köpa lite grejer så att vi kan fixa tvn ikväll. Vi hade tänkt sova där i natt :) Dock så får vi ju sova i soffan eftersom det inte finns någon säng där. Men det är mysigt det också :)


Ni får ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: sofia

Hoppas du får en bra dag på jobbet å allt! :) Kram

2011-04-19 @ 12:15:31
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0