Ska det bli en stor dag tro

Nu var det några/någon dag sedan sist.
Det har inte hänt så mycket, jag har jobbat och tränat.

Igår var det herrarnas första match i nya hallen. Det var en riktigt spännande match faktiskt! Jag tycker det är synd att de inte skjuter mer utifrån, för i andra halvlek har Djurgårdens försvar läst Rimbo, och det står nere och väntar på dom. Jag vet att när Dennis Söderlund spelade några minuter varje match förra året, så gick han upp utifrån och drog dit flera bollar.

Idol gick ju även igår, och nu är alla finalister, eller vad man ska kalla det, klara. Jag har inte hittat någon favorit riktigt än, men jag tror att jag håller på Alice faktiskt.

Idag är det våran tur att spela i nya hallen. Klockan är 09:28 och jag är redan nervös.. Matchen drar igång 14:00, och om det är lika mycket folk i hallen idag som det var igår, så känns det som att jag kommer kissa på mig när vi kör line up. Jag har även hört att vi ska få spela i vårat nya matchställ idag, wiho! :)
Så nu vill jag att alla som läser detta håller tummarna för oss, så ska vi försöka se till att plocka hem våra första 2 poäng idag!

Nu ska jag plocka undan min frukost, borsta tänderna, packa väskan, och sen gå ut och mysa ner mig i sängen med Niklas :)
Ha det så bra allihopa!


Kommentarer
Postat av: Nicolainikita

Perfect work!

2011-02-27 @ 19:33:54
URL: http://nicolainikita.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0