Maybe you need somebody different

God afton, eller vad man nu säger när klockan är 17:22.

Idag har jag varit hemma hos min kära kusin Katrin. Hon har fyllt år så det bjöds på fika och en första titt på lilla Ella. Väldigt söt!

Efter fikat så hämtade jag min bil som stod bakom fria, och sen åkte jag till Hemmakväll och hyrde tre filmer och köpte ostbollar och grillchips som jag och Niklas ska gotta oss med ikväll :)

Jag sitter just nu och läser liverapporteringen ifrån herrmatchen Rimbo - Alstermo. Det är en väldigt jämn match som det ser ut! Spännande, det är 14 minuter kvar av andra halvlek just nu.

Imorgon är det jobb och träning som gäller, det vanliga liksom.
Ha en bra söndagskväll! :)


Bjuder på en gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0