Let me be the only girl in the world

Idag var jag verkligen supertrött när jag åkte till jobbet. Jag somnade ganska snabbt på bussen, och när jag kom fram till lägenheten vi jobbar i, så somnade jag nästan i trappuppgången när jag satt och väntade på Bill.

Ikväll är det träningsledigt, så jag ska sitta i soffan och titta på tv ikväll. kl 20:00 är det Arga snickaren, och kl 21:00 är det Grey's anatomy.


Här har vi lilla Ella, mitt kusinbarn. Hon är hur söt som helst! :)




Här är någon tant/brud/kärring på 40+ som jag såg på tunnelbanan igår. Kolla in håret!?

Har börjat skriva på våran damblogg också numera. Där blir det mer handboll och vad som händer runt om i laget skulle jag tro.

Ha det så bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0