I don't really understand why

Ja hej!

När skrev jag senast? I förrgår typ..
Jag är kvar i Gamla stan och jobbar med Bill. Igår var det ganska slappt, för efter lunchen gick vi och kollade i en secondhandbutik, och sen gick vi och jobbade i typ en timme. Eller rättare sagt; Bill jobbade, jag tittade på.
Sen gick vi ner på stan och tittade lite. Bill bjöd mig på en glass och sen gick vi på loppmarknad en stund. Sen fick jag åka hem för det fanns inget att göra. Riktigt skönt!

Vi har börjat träna i nya hallen nu. Det känns riktigt bra faktiskt, förutom att vi har fått världssämsta tider. Tydligen har innebandyn fått jättemycket tider, och det verkar som att dom har fått guldtider. Det som stör mig mest med att dom har fått så mycket tid i nya hallen är att dom FÅR spela i gamla hallen, det får inte vi och herrlaget göra. På måndagar tränar vi liksom till 22:00, varannan torsdag till 22:00 och varannan fredag till 21:30. Jag tycker det är alldeles för sent.
Nog om det..

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klart. Det luktar gott och jag har sett att det står lingonsylt på bordet. Blodpudding kanske?

Idag har vårat utvecklingslag match mot Ludvika borta kl 19:00. Hejaheja! Jag tror faktiskt att dom vinner :) Skulle faktiskt vilja prova spela 9a i u-laget någon gång..

Juste, jag var ner på marknaden i Norrtälje idag en stund efter jobbet. Jag köpte ett par lovikavantar som var supersköna! :)
Btw så slutade jag ca 12:40 idag. Jag har jobbat själv och skulle bara slipa väggar, måla väggar och tak.

Nu har jag skrivit alldeles för mycket och ni kanske inte ens har läst enda hit ner, ni kanske hann tröttna efter hälften ;)

Ha det så bra puddingar! ;)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig kväll! =)

2010-10-06 @ 18:53:11
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0