Hjälp de hjälplösa

Hallå!

Imorse gick jag upp 04:40. Jag var hur trött som helst och somnade ganska snabbt på bussen.
När jag gick av tunnelbanan i Gamla stan så fick jag först möta en trevlig syn: Kanelbullar 1kr/st. Tror faktiskt jag ska köpa några bullar på vägen hem. När jag sedan kom upp i trappan så möttes jag av en mindre trevlig syn. Jag trodde först att jag såg en hög med filtar, men upptäckte sen att det låg en människa under alla filtar. Usch så hemskt..

Idag är det måndag, och det betyder natträning. Ska tydligen ha snack med Johan, kan bli intressant. 

Här kommer lite bilder som har legat på mobilen ett tag :)


En snygg kille




En bild från träningslägret vi hade i somras


Sara "Syrran" gjorde frisyrer på mig när vi var i Finland


Den här frisyren tycker jag liknar Linas hund Gizmo, fast en svart.


Där har ni Gizmo


Sådär dyrt är det att på på Kungsholmen. Det fanns en 1a där på 16m2 som såldes för 1 300 000, helt sjukt!


Inte dåligt inparkerad där inte! Haha.


Pengarna när jag skulle köpa bilen


En kines med dålig klädsmak i rulltrappan


Pärlan




Idag efter lunchen låg det en korg med saker som skänkes bort på gatan, så Bill gick och tog en skiva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0