Slagsmål, fylla, musik

Dom gör som dom vill.
Kom hem helskinnad bara.

Jag har umgåtts med min vän Frida hela kvällen. Vi har tittat på Så ska det låta, och nu åkte Frida precis hem. Vi tittar på Heartbreaked kid just nu. Riktigt rolig film faktiskt :)

Har pratat lite med Niklas ikväll också. Dom verkar ha det kul, tur det. Hoppas helgen går fort.

Imorgon ska jag göra massa saker som jag hoppas jag blir klar med, och på kvällen har jag inte en aning om vad jag ska göra. Det blir nog det vanliga.. Usch och fy.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Ravntanja

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-02-21 @ 12:38:23
URL: http://ravntanja.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0