Sjuk..

Det var meningen att jag skulle jobba med Henkan idag, men jag kände redan igår i Täby centrum att jag började bli dålig. Så nu sitter jag hemma i soffan istället.
Håller på att koka te och hade tänkt sätta på en film snart. Det blir nog senaste Wallanderfilmen, tror inte jag sett den faktiskt. Sen vet jag att det finns chips hemma också som jag blir väldigt sugen på :P

Ikväll skulle vi haft första träningen tillsammans också, men så blir det ju inte nu och det suger.. Jag som har bokat in massa friskispass och allt. Och vi som ska ha provträning med en ny tränare på lördag och allt. Hoppas jag blir friskt tills dess!

Imorgon jobbar jag nog iallafall, om jag inte blir ännu sämre.
Men nu ska jag fixa mitt te,
Ha det bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0