Och jag kände dina ögon den natten

Jag har sovit så himla dåligt i natt. Drömt konstiga drömmar som gjort att jag snurrat runt hela tiden, och sen vaknade jag tidigt som vanligt.

Har iallafall precis ätit frukost. Äggmacka, mumma! Borstade gaddarna nyss också.
Ska försöka hålla mig borta hela dagen idag, så att jag tänker på annat än Niklas hela tiden. Måste ju vara psykiskt sjuk så mycket som jag tänker på honom när han är borta. Det är inte roligt kan jag säga, det är jättejobbigt..

Jag ska ta mig ut i spåret idag också, får se hur långt jag springer och hur mycket jag orkar. Skulle helst springa 5 km för att känna mig duktig, men vi får se sen. Först har jag massa annat att göra.

Ikväll ska jag nog försöka dra igenom några filmer som ligger på USB minnet. Dom har legat där ett tag och bara väntar på att jag ska titta på dom, och det känns som att ikväll/idag kan bli en bra dag till att titta på dom.
Sommarkrysset vill jag också se, tycker faktiskt att det är roligt att kolla på såna program :)

Imorgon kommer iallafall Niklas hem, jag vet inte när han kommer, men när han kommer hem ska jag pussa ihjäl honom :)

Ha det bra i detta sugiga väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0