Love and hate

Jag har inte haft riktigt tid att skriva, har haft fullt upp!

På Valborg följde jag med Niklas och hans vänner hem till Gabriel. Jag var lite tveksam på hur det skulle bli eftersom att det var en person där som jag inte hade någon lust att prata med eftersom hon vägrade be om ursäkt för en del saker.
Men efter den kvällen så löste allt sig och vi skiter i det gamla och börjar om på nytt. Det känns bra. Jag har två nya tjejer nu som jag kan prata med, och inte behöva titta snett på och ignorera.

Jag hade iallafall kul, även fast det blev lite bråk.
Jag och Niklas åkte hem ganska tidigt, vid 12 tiden. Jag hade velat stanna kvar längre i Norrtälje men Niklas hade ont i huvudet så vi åkte hem istället.
Tydligen missade vi en del saker, men men. Inget att göra åt nu.

Igår var det årsfest för handbollen. Det var jättegod mat och liveband. Jag hade tyvärr inte sådär jätteroligt måste jag säga, så jag åkte hem ganska tidigt..

Idag har vi bara legat och slappat här hemma. Tittat på film och ätit chips typ.
Imorgon ska jag åka och köpa studentklänning och studentskor hade jag tänkt. Vi har typ resursdag i skolan, men vi har ju praktik så vi fick välja själva ifall vi skulle jobba eller inte.

Juste, Marcus har fixat min dator och det blev skitbra! Tack så mycket för det :)
Nu ska jag titta på Avatar med Elin och pappa.
Ha det så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0