Inte helt hundra

Jag vaknade imorse av att det blåste jättemycket, och att solen kom in igenom fönstret och lyste rakt ner i sängen. Kunde jag fortsätta sova? Nej.
Jag gick upp och kände mig rätt krasslig, och det gör jag fortfarande. Helt seg, snorig och täppt. Allt möjligt.
Så hur ska det bli med tryouten idag egentligen...? Vi får se.

Jag sitter just nu och kollar på 500 days with Summer med Elin. Bra och rolig film, värd att se :)

Ikväll ska jag vara med Niklas och hitta på något roligt som vi båda tycker om. Vad det blir får vi se.

Jag har förresten glömt säga att jag har färgat håret. Rött blev det. Kanske inte syns så mycket, men men..

Ni får ha det så bra ni som läser!
Igår var det 37 stycken som läste min blogg, och jag har ingen aning om vem/vilka som läser.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0