I'm sorry

Ber om ursäkt för mina deprimerande inlägg, men det är sånt som händer ibland.

Idag har vi börjat riva våran pergola här hemma. Skönt att den försvinner för den är så jävla ful.
Sen har jag försökt väcka liv i några penslar som är ganska ruttna efter att vi använde dom förra året. Jag har också städat min målarlåda och fått lite ordning i den och vet vart sakerna finns nu. Det behövdes kan jag säga!

Nu sitter jag hemma i soffan. Det var meningen att jag skulle på grillparty eller något liknande hemma hos Thomas för han fyller år idag. Men det blev inte så riktigt. Saker händer.

Nu ska jag försöka komma på andra tankar.
Ha det bra och ta hand om dom ni verkligen älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0