Fy skäms

Jag har hunnit med mycket idag. Väldigt bra gjort av mig :)
Men något som inte är bra gjort av mig är att jag struntade i att gå ut och springa. Jag kom hem lagom till maten, och efter det är det ingen idé att gå ut och springa, då spyr man ju.

Så nu har jag precis kört Daniel till Kalle, och snart ska jag köra Elin till Ununge. Taxiverksamhet HEJ!
Frida kommer nog hit ikväll och tittar på tv och film med mig, mysigt :) Vi är nog hemma själva med mormor, för mamma och pappa ska nog på Pubafton ikväll.

Imorgon kommer äntligen Niklas hem! Wiho :) Jag gillar inte att han är borta på saker med sina kompisar, men jag gillar att höra allt snack efteråt om allt som hänt :P Höhö.

Ni får ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0