En söndag

Imorse vaknade jag av att telefonen ringde. Men jag hann inte vakna till ordentligt så jag hann inte svara. Sen kunde jag självklart inte somna om igen..
Så det var bara att gå upp. Jag tittade på Extreme homemakover en stund, och sen gick jag ut och väckte Niklas.

Vi har inte gjort så mycket idag. Kollat på Transformers och sen vart uppe hos Stefan och snackat lite om det som hände med bilen förra veckan.
Kanske inte har skrivit det, men när Niklas var på Mio med Lina så var det någon som kört på swiften och dragit därifrån. Så när Niklas kom ut på parkeringen och skulle åka hem så låg det glas framför bilen. Ena extralyset var trasigt, lyktan hade spruckit och fronten åkt bak. Jävla idiot som bara drar därifrån!

Jag och Niklas ska snart åka och fiska. Sen blir det nog chillkväll bara.
Jobb imorgon igen. Skönt att det bara är tre dagar den här veckan :)

Sen blir det ingen träning för mig på hela veckan. Känner att jag behöver ta det lugnt och bli helt frisk innan jag börjar fysa.

Men nu ska jag kolla facebook och sånt.
Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0