Du är en loser och jag är din idol

Igår innan jag somnade tittade jag på en film, Fishtank. Jag trodde att den skulle vara mycket bättre. Den var väldigt seg och det kändes som att den inte hade en handling. Så den filmen hade jag kunnat vara utan.

Idag i skolan har vi skrivit CV, personligt brev och en utvärdering till våran rektor. Jag blev klar med allting och det känns bra. Det värsta med att göra klart allt snabbt är att man får extrauppgifter, och det suger.
Vi har även fått veta vårat betyg i samhällskunskap. Göran sa att han hade tänkt ge mig VG eftersom de uppgifter jag gjorde i början låg på VG nivå, men sen har jag höjt mig och haft MVG på det senaste uppgifterna. Så han ger mig MVG i samhällskunskapsbetyget. Känns skitbra! :)

Just nu sitter jag och väntar på Niklas i skolan. Jag slutade en timme tidigare än honom ungefär, så jag gick till Järnia och hämtade lite färg som jag ska använda. Han slutar om ungefär en halvtimme och då ska vi till banken och fixa lite grejor. Sen åker jag hem med mamma, och sen är det träning ikväll. Hoppas verkligen inte att det börjar regna!

Imorgon är det sovmorgon, så jag kanske sover hos Niklas i natt så jag får sova lite längre :)

Förresten! Ni som hatar farmville och tycker att det är skittöntigt, så kan jag ju säga till er att mitt beroende av farmville har försvunnit. Nu spelar jag nästan aldrig ;) :P

Men ni får ha det så bra allihopa! :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0