Det känns bra nu

Med träningen alltså. Det känns bra. Vi som tar oss ner till träningen kämpar på och gör det bra. Synd bara att det inte är fler som kommer till träningarna!
Det var spänstpass idag. Har lite ont i högra vaden nu, men det är bara att träna på så försvinner det snart :)

Imorgon börjar jag 12:20. Jag har gjort klart mina tre uppgifter som jag skulle göra, så jag behöver inte vara med på första lektionen. Men jag tänkte faktiskt åka dit och göra lite annat nödvändigt, har ju ändå inget annat att göra och kommer inte kunna sova längre än vanligt.

Efter skolan imorgon ska Malin hämta mig så ska jag få kolla på hennes nya lägenhet :) Ska bli kul att se hur hon kommer bo! Dock tråkigt att hon och Pi flyttar isär :/ För er som inte vet så är Pi min morbror och Malin är hans flickvän.

Nu ska jag kolla på TV, sen är jag ganska trött så jag lär gå och lägga mig snart.
Nattinatti readers :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0