Det finns dagar då jag tänker mer på henne än på dig

Idag var det en riktigt slapp dag i skolan. Vi kollade på filmen Gökboet, och sen slutade vi.
Så jag gick ner på stan, köpte två bhar, två nagellack och en kofta. Hade lite kuponger som jag gjorde av med.
Sen träffade jag Niklas mormor. Vi gick runt på stan och väntade på Niklas, och när han kom kollade vi på jeans och kostymer.
Tog 14:55 bussen hem och nu sitter jag hemma med mormor och lyssnar på Melissa Horn. Gud va bra hon är, så fina texter.

Ikväll är det träning. Det är en jobbigt pass, så jag är inte så taggad..
Kanske får sova själv i natt också, och det är jag inte så jättesugen på heller.. Niklas åker ju till Falun imorgon och kommer hem på söndag, så honom ser man inte skymten av på hela helgen.

Nu ska jag jag duka,
ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0