08:30

Ja, längre än så kan jag inte sova faktiskt.

Igår bjöd vi faster Ingrid på middag. Vi åt tacos och det var supergott!
Efter middagen tittade vi på Så ska det låta och hockeyn som var på tv. Det var meningen att det skulle drickas mojito senare, men tyvärr så fick vi oväntat besök som var full som jag vet inte vad och som satt och skröt om fotboll, och om hur besviken han var att hans son inte ville spela fotboll utan valde att spela schack istället och han sänkte stämningen totalt.
Så jag skjutsade hem Ingrid, och på vägen tillbaka så mötte jag mannen och pappa på vägen.
Det tog en stund innan pappa kom in igen, men när han väl var inne så tittade hela familjen på Instängd 2. Haha kul!

Nu har jag precis vaknat. Jag och Niklas ska åka till Uppsala idag och köpa studentskor, men det lär ju dröja en stund innan vi kan åka. För om jag känner Niklas rätt så kommer han sova i minst 2 timmar till.

Efter det så vet jag inte vad som händer riktigt. Mamma och pappa ska iallafall på Björn Shifz och Daniel ska sova hos Fille.

Men ha det bra denna underbart soliga dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0