Vissa saker hatar jag verkligen

Tillexempelt som att redovisa inför en klass.
Idag hade vi våran redovisning om vårat projektarbete. Jag hade gjort en jättebra powerpoint (tycker jag), och visste precis vad jag behövde säga och allt sånt där. Men sen när jag väl står där framför hela klassen så försvinner allt och jag blir nervös och känner mig skakis i hela kroppen, tappar bort mig och gör allt jättedåligt, när jag kan göra det mycket bättre. Blä på det!
Jag tyckte iallafall att Micke var jätteduktig. Han är så himla lugn och berättar så man förstår osv. Creed till honom! :)

Efter skolan åkte jag med Repan till Täby och hämtade hennes halsband som hon har väntat på i flera månader. Sen gick vi runt i Täby och kollade runt lite. Jag hittade en klänning som jag kanske köper som studentklänning. Men innan jag köper den så ska jag kolla runt lite på internet och sånt.
Någon som kan tipsa om en bra sida med klänningar som passar till studenten?

Vi åkte hem vid 4.
När vi kom till Norrtälje gick jag och hämtade mobilen som äntligen var klar. Det gick på 1100:-.. Jag trodde att det bara skulle kosta 900:-, för det hade han i affären sagt. Men nu fixade han ny lucka och nytt batteri så det var ju bara att betala.

Nu sitter jag hemma och kollar runt lite på internet.
Niklas är i Norrtälje ikväll, tråkigt.. :/ Hade tänkt att vi skulle hyra film och äta lite gott ikväll tillsammans. Men men.. Han hade andra planer!

Så jag ska sitta hemma med familjen och kolla på Let's Dance istället.
Men ha en bra kväll ni andra! :)


Kommentarer
Postat av: Hissies!

www.hissies.blogg.se! SJUKT nya avsnitt och massa annat fläsk! Ny dagens outfit! che che checkitout!

2010-03-19 @ 23:13:28
URL: http://hissies.blogg.se/
Postat av: dure

vet inte fall du vill ha tips från mig, men jag vet en sida som har fina och BILLIGA klänningar: http://www.chicy.se/shop/ du kan ju alltid kolla lite där å se vad du tycker :)?

2010-03-20 @ 17:40:10
URL: http://ssandradurefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0