Två år och tre månader ♥

Det är så det är,
och jag älskar Niklas mer och mer för varje dag som går ♥



Jag och Niklas har tagit lite sovmorgon idag. Vi ska ju bara skriva på våra projektrapporter i skolan, så vi kan komma och gå när vi vill, eller inte komma alls och göra allting hemma om vi vill. Men eftersom min dator saknar produktnyckel, och jag inte vet hur jag ska skaffa en ny som fungerar, så kan jag inte jobba hemma.
Jag är iallafall helt klar för att åka, men Niklas ligger fortfarande och grisar i sängen.
Vi ska hämta upp Repan i Svanberga också, så hon fick lite sovmorgon hon med.

Idag efter skolan ska jag hem så snabbt som möjligt och göra lite saker, som jag inte kan skriva här. Om ni vill veta vad jag gör så får ni fråga mig när ni träffar mig. Det är inte värsta grejen jag håller på med, men det är inte så smart att skriva här vad jag gör.
Skitsamma.

Ikväll ska jag bara mysa med Nicken :)
Nu ska jag fixa och dona lite,
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0