Trött trött trött

Vi besiktigade swiften igår. Det gick bra, men snubben sa att nästa gång går den inte igenom.
För mig spelar det ju ingen roll, för jag har den bara tills 28e mars.
Efter besiktningen åkte vi hem till Niklas. Sen stannade vi kvar där hela kvällen och sov där.
Vi kollade på en film innan vi somnade, kommer inte ihåg vad den hette men den var helt OK.

Nästan hela morgonen har katterna levt rövare där hemma, och vi sov ju på soffan så det var inte så lätt att sova. Menmen..
Vi gick väl upp vid 8 ungefär. Vi åt frukost, satt lite vid datorn och sen gick vi ut till Niklas blivande rum.
Det börjar faktiskt se ut som ett rum nu, och enligt mig är det inte så jättemycket kvar.

Jag åkte hem till Edsbro halv 2.
När jag kom hem målade jag köksskåpen och köksluckorna. Så nu har jag inget mer att göra förrens det har torkat.

Har väldigt tråkigt just nu. Har ingenting att göra och träningen börjar kl 19 och jag har ingen lust alls att träna.. Men vi har ju DM i helgen så man får väl släpa dit kroppen.. Usch.

Nu har jag inget mer att skriva,
Ha det bra hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0