Trött och arg

Ibland ringer man folk för att få prata lite, få veta vad personen gör, veta vart personen är och om den har haft kul under kvällen.
Ibland får man istället en otrevlig person på andra sidan telefon som bara gör en ledsen, arg och besviken för att nu denna person på andra sidan inte kan vara trevlig.
Istället är personen otrevlig, dryg och verkar inte ens vilja prata med en.

Jag är jättetrött idag. Har sovit jättedålig i natt verkligen.
Jag har vaknat hela tiden och vridit och vändigt på mig hela natten och känt mig nervös. Varför vet jag inte.

Om en timme ska jag åka och hämta Lina. Vi ska åka till Täby Centrum och shoppa! :) Skojskoj.
Hittade en tröja på H&M som jag ska köpa idag hade jag tänkt.
Efter Täby vet jag inte vad jag ska göra. Vissa personer vill jag bara inte träffa just nu, så jag ska nog hem och kolla på TV ikväll tror jag.
Det kan bli bra det också.

Imorgon ska jag åka med till IKEA och köpa ny soffa. Gud så jag längtar!
Vi satt igår och bestämde hur vi ville ha allt, och jag älskar det!
På kvällen imorgon ska vi hem till Pi och Malin för Malin fyller år. Fika lite :)

Nu måste jag äta frukost och sätta fart.
Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0