Torsdag 25/3

Jag känner mig inte så sugen på att skriva just nu, mår inte så bra känner jag..
Men jag gör det ändå.

Igår hade vi en timmes träning. Vi spelade minimål i 35 minuter.
Känns helt värdelöst att åka från Edsbro för att spela minimål mer än halva träningen, sen målvaktuppvärmning i ungefär 5 minuter, vänta på att lag ska delas in och sedan spela tvåmål i 11 minuter.
Men men.. Man får väl bita ihop antar jag.

Jag sitter iallafall här nu och väntar på att tiden ska gå.
Är jättetrött, inte sugen på att jobba, lite grinig, lite arg, lite ledsen och lite allt möjligt.
Men jag kniper igen och kör på. Blir väl bäst så.

Efter jobbet idag ska jag nog iväg igen direkt och fixa lite grejor. Sen är det träning 19-20:30. Ingen lust för 5 öre, men vi har ju tydligen träningsmatch på fredag mot Spårvägen... Fattar inte ens varför vi ska spela den matchen. Sänka vårat självförtroende ännu mer eller? Borde väl inte skriva det här, men det gör jag ändå och jag står för vad jag tycker om den här matchen också, och jag vet att det är fler än jag som tycker samma sak.
Hur kul är det att åka iväg till Stockholm och spela en match, en fredagkväll? Man vet ju hur resultatet kommer sluta.

Skitsamma.
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0