Tisdag 17:58

Nu är jag ÄNTLIGEN hemma från världens längsta dag.
Ni vet ju redan hur dagen startade, så det behöver jag ju inte berätta igen.

Idag har vi iallafall jobbat i Hässelby.
Det tog ungefär 1,5 timme dit, så det var väldigt drygt måste jag säga.
Det var ett hus som renoverades som vi jobbade i. Så jag har gjort lite allt möjligt; målat, spacklat, skrapat golv.. Ja, det mesta.

Men nu är jag iallafall hemma.
Har nyss ätit mat och nu tänker jag sitta vid datorn hela kvällen, duscha, och inte röra en fena kan jag säga.

Jag har pratat lite med Niklas idag också. Dom kom fram vid 2 i natt, och då fick dom skotta direkt, i ungefär en timme. Stackarna. Men dom verkar ha det bra iallafall.
Saknar honom..

Imorgon är det SISTA elitseriematchen. Vi möter Skuru borta.
Så imorgon blir det nog inget inlägg skulle jag tro, men vi får se.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0