Sista elitseriematchen..

..för den här gången.

Varför dålig uppdatering?
Jo, jag går upp kl 5 varje morgon och kommer hem sent och är jättetrött. Där har ni svaret.

Det var match igår. Den sista.
Motståndet var Skuru. Sist vi mötte dom (våran elitseriepremiär) så förlorade vi med 18-54, tror jag. Hur som helst så var det väldigt höga siffror.
Igår när vi mötte dom blev det 28-45.
Vi spelade riktigt bra faktiskt! Vi hade några småsvackor ibland, men det har nog alla lag.
Vi är nöjda med matchen. Vi gjorde målrekord!



Jag har inte så mycket mer att skriva om matchen faktiskt. Jag är verkligen jättetrött, mår inte så bra just nu och mina ögon är helt svullna.

Jag ska iväg och jobba nu,
ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0