Måndag 15/3

Hej alla!

Idag har vi varit i skolan igen. Det var en väldigt slapp dag.
Vi har skrivit våra projektrapporter. Jag är helt klar med min tror jag, ska kolla igenom lite imorgon. Sen ska jag börja på min powerpointpresentation som jag tänker göra så jääääkla bra! ;)

Efter skolan så gick jag, Repan, Emma och Pulli och köpte biljetter till SAM Ekonomis studentskiva. Jag tror att jag och Repan har kommit på vad jag ska vara, men det tänker jag inte skriva här. Temat är iallafall Det här vill jag bli när jag blir stor.

Efter det så gick jag och Repan och kollade om min mobil var klar, men det var den ju inte.. Bajskorv på det! Behöver verkligen den nuuu.
Sen gick vi till H&M och Åhléns och kollade på massa saker och hittade ascoola hmhmhm. Säger inte vad vi hittade, för jag kanske ska köpa det till studentskivan ;) Vill ju inte att någon MUPP ska köpa likadana.

Sen åkte jag hem iallafall, och direkt när jag kom hem åkte jag iväg och gjorde lite hemligheter och nu sitter jag hemma och har precis ätit.
Niklas kommer väl senare ikväll någon gång.

Nu ska jag byta om,
Ha det bra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0