Lucky

Jag har ju ett mobilt bredband här hemma, så nu sitter jag och använder det eftersom vårat internet är helt fucked up. Det har varit såhär i över en månad, och nu har vi fått veta att det är kabelbrott och Telia vet inte hur lång tid det tar att fixa.

Idag har jag iallafall tapetserat det sista här hemma. Det blev en vägg som ser ut som en mur, ascoolt blev det! Ska ta lite kort och lägga ut imorgon tänkte jag :) Så om ni vill se hur det ser ut här hemma nu, så spana in bloggen imorgon ;)

Imorgon ska jag måla två par golvsocklar, och sen har jag inget mer att göra till mitt projekt.
Så jag får underhålla mig själv här hemma. Hade tänkt ta tvätt och byta sängkläder faktiskt. Sen ska jag åka till Niklas någon gång under dagen, för vi ska kolla på herrmatchen imorgon. Kan bli en spännande match!

Nej, nu ska jag nog ringa Niklas och sen sova.
Ha det så bra! :)

OCH GRATTIS MARINA HARNEBÄCK SOM FYLLER 46 ÅR IDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0