Lite segt här

Torsdag:
Blev hämtad halv 6 som vanligt. Var verkligen jättetrött!
Vi jobbade hela dagen, enda till kl 17. Det var rätt jobbigt.. Kom hem halv 7, tappade mobilen i snön så nu är den paj, sen drog jag sönder handtaget till våran dörr. Inte min dag.
Gabbi kom iallafall och hämtade mig kvart i 7 ungefär, så jag hann inte äta någonting. Drog direkt till träning.
Efter träningen bjöds det på tårta, kladdkaka och bullar. Mums!

Fredag:
Idag blev jag hämtad halv 6 igen.
Vi jobbade på samma ställe som vanligt. Men idag slutade vi för första gången innan 4. Verkligen skönt!
När jag kom hem fixade jag lite småsaker. Typ skar upp lite tapet, spacklade och målade foder.
Sen blev jag skickad ner till Ica för att köpa coca cola till min faster som ligger hemma magsjuk. Så jag åkte upp med det till henne, eller jag ställde det på trappan, plingade på dörren och sprang därifrån :P Hehe.
Frida och Thomas har varit hemma hos oss hela tiden och kollat på Let's Dance.
Juste, idag träffade tydligen Niklas Andreas Sjöbeck i backen. Världen är bra liten.
Jag pratade med Niklas i telefon för en timme sen ungefär, och efter det kunde jag inte somna om.. Så nu ligger jag här, klockan är 03:16.

Men nu orkar jag inte skriva mer,
ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0