Lite av varje

Igår bjöd Niklas mormor på lunch. Det blev tacos med alla Brucekusinerna.
Det var riktigt gott faktiskt!
Jag och Niklas åkte hem vid 4 ungefär. Vi åkte först och tankade och handlade, sen åkte vi hem.
Igår kväll kollade jag, Niklas, mamma, pappa och Daniel på Luftslottet som sprängdes.
Jag tyckte den var bra, precis som dom andra två filmerna.
Efter filmen blev det sängen för mig och Niklas. Jag var hur trött som helst!

Nu är det måndag morgon och Niklas går runt och letar efter en sladd. Han ska till skolan nu och sen hem och jobba.
Vi har ju projektvecka denna vecka, så jag ska vara hemma och göra klart allt som finns att göra här för mig.

Klockan 17:00 ska jag besiktiga bilen ikväll. Har aldrig gjort det förut, så jag hoppas det går bra :P

Nej, nu ska jag äta frukost.
HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0