IKEA och lite annat

Igår (fredag) hade jag inte mycket att göra här hemma.
Jag målade två golvsocklar och sen åkte jag till Norrtälje och träffade Niklas där.
Vi åkte till bilprovningen och tittade hur det gick för Mårten att besiktiga sin bil. Det gick inte så bra, han fick ombesiktning.
Efter det bogserade vi Andrejs bil. Jag åkte med Sofie i bilen som bogserade, och Niklas åkte bakom med Andrej.
Andrej bor verkligen i världens ände, så det tog nästan en timme att komma dit kändes det som.
När vi hade släppt av Andrej hemma hos sig med hans bil så körde Sofie mig och Niklas till swiften.
Jag och Niklas åkte sen hem till honom och satt där till kvart över 6 ungefär. Sen åkte vi till sportcentrum och kollade på herrarnas match mot Djurgården. Vilken match! Det var grymt.
Kan säga att det är rätt kul att läsa gästboken nu idag när matchen är spelad...

Idag åkte jag med pappa och Stefan till Uppsala. Mamma och Elin hade åkt lite tidigare så Elin kunde övningsköra.
Niklas stannade hemma eftersom han skulle till Norrtälje.
I Uppsala köpte vi iallafall nytt matbord, nya stolar, ny tvbänk och sen massa småsaker. Tar kort på bordet och det när vi har monterat upp det :) Jättefint var det iallafall!

Jag har precis målat lite golvsocklar och annat trams.
Ikväll är det Melodifestivalenfinal. Kul att se! :) Vet inte riktigt vem jag hejar på, alla är rätt bra!

Nu ska jag kolla på facebook och sånt,
Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0