Händelserik lördag

Imorse vaknade jag först 07:15, somnade om ganska snabbt men vaknade sedan kl 08:15 igen och då gick jag upp och åt frukost.
Efter frukosten började jag måla foder, lister och spacklade. Så snart kan jag tapetsera klart köket :)
Sen åkte jag och hämtade Frida och vi åkte iväg till Norrtälje.
Först stannade vi hos Niklas och där hämtade jag ett armband och lämnade ett par skor.
Vidare in till Norrtälje och gick in på en affär där mamma har sagt att det finns en snubbe som är bra på mobiler. Så jag lämnade in Niklas mobil med trasig display där. På tisdag är den förhoppningsvis klar och då är det ny display och ny knappsats, för bara 1000 kronor :) Det blir som en helt ny mobil! Hade jag skickat in den på lagning någon annanstans hade det kostat över 2000 tydligen.
Sen gick vi till Poraths där jag kollade på armband som jag och Niklas ska köpa. Ska dit igen i veckan med Niklas och bestämma vad vi vill ha :)
Vi gick vidare och kollade lite på H&M sen, utan något köp.
Sen gick vi till Hemmakväll och jag hyrde 3 filmer.

Nu har vi precis kollat på en film här hemma. Jag somnade efter ungefär en kvart, så jag såg inte så mycket. Men Frida sa att den inte var så bra iallafall, så det gjorde inte så mycket :P

Niklas kommer till Norrtälje om lite mer än 2 timmar tror jag, 3 kanske. Dom var i Söderhamn nu och hade 30 mil kvar. Wiie! :)

Nu ska jag vara lite social med Frida
Ha det så bra i det underbart fina vintervädret vi har idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0