God hej

Igår var det ju träning.
Det var träning med a-flick och det gick väl rätt bra. Vad ju inte så jättesugen på att träna, men det var kul att träffa brudarna iallafall.

Niklas kom till träningen och åkte med mig hem.
Vi började kolla på en film jag hyrt med gav upp efter en halvtimme eftersom vi var så himla trötta. Så vi slocknade rätt fort.

Imorse vaknade jag av att Niklas mamma ringde.
Sen kunde jag inte somna om igen så jag gick upp och började jobba istället.
Så idag har jag målat köksluckorna två gånger och tapetserat klart NÄSTAN allt. Klistret räckte inte så det är en liten bit kvar.

Jag har nyss ätit lite och Niklas ligger bredvid i soffan och spelar xbox 360.

Ingen träning ikväll, SKÖNT! Så det blir till att vara hemma och ta det lugnt bara.
Känner att jag börjar bli sjuk :/

Nu ska jag lira lite FARMVILLE ;)
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0