19 år!

Grattis till mig själv :)



Matchen igår var GRYM! Ni som inte var där missade verkligen något.
Resten av kvällen blev inte som jag hade tänkt och ville. Vad som hände skriver jag inte här.
Mobilen gick sönder iallafall, bara för att jag tappade den i golvet. Så nu har jag en samsung som jag inte riktigt förstår, så om jag skickar sura sms så är det för att jag inte vet hur man gör glada gubbar :P

Jag har förresten köpt en klänning som jag ska ha på festen när vi tar studenten :) Tänker inte visa hur den ser ut, ni får se den 11 juni :)
Köpte även ett par jeansleggings samtidigt.

Jag ska försöka tänka på det bra sakerna och få min födelsedag till en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0