Uppehåll osv

Även fast jag inte är igång med bloggen så bra, så är det ändå ett 10-tal personer som är inne varje dag på min blogg. Det är kul!

Ikväll ska jag bjuda Niklas på middag på Ett glas. Det blir mysigt :) Jag bokade bord imorse, så vi behöver inte oroa oss över att inte få någon plats.

Imorgon åker jag till Oxelösund med Josse, Sally och Felicia. Vi åker kl 06:00 ifrån Rimbo imorgonbitti. Klockan 08:00 får tåger ifrån centralen. Vi ska till Boda borg, det är ungefär som fångarna på fortet. Jag var på Boda borg i Karlskoga när jag gick i 6an, och det var skitkul! Så jag ser fram emot den här helgen. Vi ska sova i en liten stuga på en camping, och på kvällen försöker ska vi leta upp någon restaurang tror jag så att vi får i oss något att äta. Och om jag känner tjejerna rätt så vill dom leta upp en krog efteråt. Så vi får se hur det blir :)

Ni får ha det så bra så får vi se när jag skriver igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0