Shopping

Oj, har glömt bort att skriva här.

Igår var jag och Niklas i huvudstaden och shoppade. Jag fick med mig tre par linnen ifrån cubus för 49kr/st, ett linne ifrån H&M för 99kr, nagellacksborttagning för 50kr på Åhléns, en skitsnygg tjocktröja ifrån Carlings för 246kr. Niklas köpte ett par coola shorts på Jack&Jones för halva priset eftersom ena knappen var borta.
Efter det åkte vi hem till Edd och åkte båt till Knappkarlsson och satt där i typ 1½ timme, sen åkte vi tillbaka och jag och Niklas åkte hem.

Idag har vi inte gjort nånting. Vi har typ varit ute lite, fixat och sånt. Ingenting liksom
Niklas skulle åkt hem egentligen, men han får inte igång sin bil. Men det gör ingenting för mig :)

Vi har tre veckors uppehåll med handbollen nu. Skönt!

Nu ska jag sociala med Niklas lite innan jag ska sova.
Hejhej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0