Åh, längtar tills imorgon!

Idag har det gått ganska segt faktiskt. Eller snabbt? Jag vet typ inte.
Vaknade i natt 01:24 av att Niklas kom in i mitt rum. Han skulle egentligen sova hemma, men tydligen skulle han åka till Västerås idag istället för imorgon, så då kom han hem till mig mitt i natten och berättade det. Vi som skulle ha myskväll ikväll och allt.. Jävla skit.

Det är tur att jag ska ha hem mina vänner hit imorgon, och hoppas dom stannar länge på fredag. Annars sitter jag bara hemma och tänker på Niklas och det är jobbigt.. Gillar inte att han är borta och inte ha en aning om vad han gör. Fattar inte varför jag är orolig egentligen.

Nu ska jag iallafall gå och fixa lite tills imorgon.
Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0